まつげエクステ商材&アイブロウ商材の卸・販売

メルマガ登録
 
お気に入りのまつげエクステは?
 
プレミアムセーブルエクステ12列
ボリュームセーブルエクステ12列
ブラウンセーブルエクステ12列
米産セーブルエクステ16列
セーブルエクステ12列ヒューマンカール
 





2017年 04月
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30       
今日
2017年 05月
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    
 
 
利用案内

画面左側の商品カテゴリーを選んでクリックすると、右側にそのカテゴリーの商品が表示されます。
購入したいアイテムをクリックすると商品の詳細を見ることができます。
購入したい数量を記入して「カートに入れる」をクリックすると、ショッピングカートに商品が入ります。
画面が変わって、ショッピングカートの画面になります。
他に購入したい商品があれば上記1〜2の手順を繰り返してください。
「注文画面」に進んで頂きましたら、必須項目をご入力頂き、以下のステップ通りに進んで下さい。
以上で注文完了となります。

【English】

◆How to order

Click on an item category on the left. The items in the chosen category will be shown on the right.
Adjust the quantity of items you want, and click [Add to my cart] to add the selected item(s) to your shopping cart.
You will now able to see what item(s) have been added to your shopping cart.
To add more items to your cart, repeat the previous steps.
As you proceed through the checkout process, please follow the instructions on each page .
Your order is successfully processed.

--------------------
1)クレジットカード
--------------------

お客様ご自身でWEBよりご注文頂く際に、ご利用可能です。

・決済手数料:弊社負担

--------------------
3)銀行ゆうちょ振込
--------------------

商品のご注文が確定後、弊社指定の口座へ料金をご入金ください。
平日13時までのご入金で、当日出荷いたします。
ご注文主様と同じ名義でお振込みをお願い致します。
異なる場合には、事前に必ずご連絡ください。

・振込手数料:お客様負担
・有効期限:ご注文日より14日以内

振込先は以下の通りです。

【1】三菱東京UFJ銀行(ミツビシトウキヨウユエフジエイギンコウ)
  渋谷中央支店(シブヤチュウオウシテン)
  普通/0073123
  株式会美楽(カブシキガイシャビラク

【2】楽天銀行
  オペラ支店(支店番号:205)
  普通 / 7038112
  株式会社美楽(カブシキガイシャビラク)

【3】ゆうちょ銀行
  記号:10160
  番号:17996921
  名義:株式会社美楽(カブシキガイシャビラク)

--------------------
3)代金引換
--------------------

ヤマト運輸の代金引換サービスを利用しております。
お受け取りの際、運送業者に指定の金額をお支払いください。

・代引き手数料:お客様負担

代引手数料は以下の通りです。

・〜¥9,675:¥324
・〜¥29,567:¥432
・〜¥99,351:¥648
・〜298,920:¥1,080

--------------------
1)配送業者
--------------------

・国内:ヤマト運輸
・海外:日本郵便(EMS)

--------------------
2)配送方法
--------------------

・カタログ以外の注文:宅配便
・カタログのみの注文:メール便

--------------------
3)送料
--------------------

・沖縄県以外:¥432
・沖縄県:¥1,296
・海外:重量×国別に異なる。下記URL参照。

英語 http://www.post.japanpost.jp/int/charge/list/ems_all_en.html
日本語 http://www.post.japanpost.jp/int/charge/list/ems_all.html 

¥3,240以上のご注文で送料無料となります。※沖縄県、海外除く。

--------------------
4)お届け時間帯
--------------------

希望なし|9〜12時|12時〜14時|14時〜16時|16時〜18時|18時〜20時|20時〜21時

但し、交通事情・天候等により、ご希望の時間帯に添えない場合もございますので、予めご了承ください。

--------------------
5)お届けまでの日数
--------------------

【国内】

平日13時までのご注文・ご入金で、当日出荷致します。
お届け日数の目安は、発地郵便番号【150-0002】で下記よりお調べください。。

http://date.kuronekoyamato.co.jp/date/Main?LINK=TK

但し、以下の場合はお届け日が若干遅れますので、予めご了承ください。

・事情により指定時間内に配送が出来ない事もあります。
・天候などによる配送時間の遅延はご了承ください。
・商品発送後の日時変更は承っておりません。

【海外】

平日13時までに送料をご了承いただければ、当日出荷致します。
お届けまでの目安は以下のURLをご参照ください。

英語 http://www.post.japanpost.jp/int/deli_days/ems/kanto_en.html 
日本語 http://www.post.japanpost.jp/int/deli_days/ems/kanto.html

弊社はすべて税込み価格となります。

--------------------
ご購入の前に
--------------------

開封後、お肌に合わない等のご理由による商品交換、返品は、商品の特性上、衛生面などの理由によりお受けできません。 予めご了承ください。商品がお肌、お体に合わない場合は、速やかにご使用を中止し、専門医にご相談する事をおすすめします。 また、その際のトラブルに関しましては弊社は一切責任を負いかねますので、十分にご検討の上、ご注文をお願い致します。

まつげエクステンション・眉毛エクステの知識のない方のご購入はお断り致します。日本国内で、不特定多数の方にまつげエクステンション、アイブロウ(眉毛エクステ)施術を行う場合、保健所への美容所登録、施術を行う人は美容師免許を保持する必要があります。初めてご使用する場合は、必ず取扱説明を読んでご使用ください。

--------------------
不良品のご返品・交換
--------------------

【ご返品・交換の条件】は以下の通りです。
商品到着後7日以内に事前連絡、登録があり、その後弊社で検品し、不良品と認められた場合で、

・在庫がある商品:良品交換
・在庫がない廃版商品:返品(返金)

※アウトレット製品や、お客様自身による汚損、破損、ご都合による場合はお受けしておりません。

往復の送料などに関してはすべて弊社で負担いたします。
事前登録が必要なため、商品到着後、7日以内に必ずご連絡ください。

【ご返品・交換の方法】は以下の通りです。
・事前連絡。
・管理番号発行後、着払いで弊社へ返送。
・弊社で検品の上、回答。
・不良品で廃版の場合は、お客様指定の口座へ7日以内にご返金。
・不良品で在庫がある場合は、7日以内に正しい商品をお届け。

--------------------
お客様都合のご交換
--------------------

【ご交換の条件】は以下の通りです。
商品到着後7日以内に事前連絡、登録があった場合で、

・未開封、未使用、在庫がある商品

基本的に、同額商品のみ受け付けております。
以下に関しては受け付けておりません。以上に関してはご相談ください。
往復の送料はお客様負担でお願い致します。
事前登録が必要なため、商品到着後、7日以内に必ずご連絡ください。

【ご交換の方法】は以下の通りです。
・事前連絡。
・管理番号発行後、元払いで弊社へ返送。
・弊社で検品の上、回答。
・送料¥432を指定の口座へ振込み。
・送料のお振込みを確認後、7日内にご希望の商品をお届け。

--------------------
返送・事前登録先
--------------------

株式会社美楽
〒160-0022
東京都新宿区新宿5-17-5 ラウンドクロス新宿5丁目3F
TEL:03-3205-0100
MAIL:info2@bilux.jp

【English】

◆Return and exchange policy
--------------------
Before you purchase
--------------------

For hygienic reasons, we do not accept any returns or exchanges of opened products due to their incompatibility with your skin. If you find a product to be incompatible with your skin, stop using it and consult with a doctor. We cannot take any responsibility for any trouble caused by the incompatibility of products with your skin.

If you do not have knowledge and experience in eyelash/eyebrow extension treatment, please refrain from purchasing our products. If you provide any related treatment to the public, you must register with your local health center. You are also required to hold a cosmetology license. First time users of our products should read the instructions carefully

--------------------
Return and replacement of defective products
--------------------

Conditions for product returns and replacement
To qualify for product replacement, you must notified us of the defective product within 7 days of receiving it.

・In stock: we will replace the defective product with a new one
・Out of stock due to the product being discontinued: we will offer a full refund of your payment

※Returns and exchanges will not be given to discounted or on-sale products nor to products damaged through customer misuse.

Extra postage charged for the return and replacement of products will be paid by bilux Co., Ltd. Please contact us within 7 days after receiving the defective product since the return and replacement of products require advanced registration.

How to return and replace products.
・ Notify bilux Co., Ltd of the defective product.
・ We will provide you with a number which you can use to return your defective product to us by C.O.D.
・ After inspecting the product, we will inform you whether the product qualifies for a replacement or return.
・ If the defective product is no longer available due to its discontinuation of sale, you will receive a full refund on your payment.
・ If the defective product is in stock, a new one will be shipped to you within 7 days.

--------------------
Product replacements and exchanges requested by customers.
--------------------

Requirements for product replacement or exchanges
To qualify for a product replacement or exchange, you must notify us with 7 days of receiving the product.

・If the returned product has not been opened or used, and if the company has it in stock, replacements or exchanges may be possible.

Extra shipping costs for replacements or exchanges will be paid by a customer.
Please contact us within 7 days after receiving a defective product since the return and replacement of products require advanced registration.

How to return and replace products.
・ Notify bilux Co., Ltd of the defective product.
・ We will provide you with a number which you can use to return your defective product to us by C.O.D.
・ After inspecting the product, we will inform you whether the product qualifies for a replacement or return.
・ A prepaid postage (432 yen) will be transferred to your bank account.
・ After you have confirmed that the prepaid postage has been transferred to your account, we will ship your requested new product within 7 days.

--------------------
Address for return and advanced registration
--------------------

bilux Co., Ltd.
3th floor of RoundcrossShinjuku5Cho-me,
5-17-5 Shinjuku Shinjuku Ward, Tokyo
Zip Code: 160-0012
TEL:03-3205-0100
MAIL: info2@bilux.jp

ページトップへ